Νόμοι & κανονισμοί τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα

Γάμος με άρωμα ρόδων.
March 5, 2021

Νόμοι & κανονισμοί τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα

Νόμοι περί τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα

Είναι νόμιμα τα online τυχερά παιχνίδια, τα αθλητικά στοιχήματα και τα καζίνο στη Φλόριντα;

Αυτή η ερώτηση τίθεται συχνά από παίκτες από όλες τις ΗΠΑ που κάνουν διακοπές σε αυτή την όμορφη πολιτεία. Οι νόμοι περί τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα μπορεί να είναι λίγο συγκεχυμένοι, καθώς έχουν ημι-κρατικά ελεγχόμενα τυχερά παιχνίδια και φυλετικά καζίνο. Αυτός ο οδηγός θα σας δώσει μια εικόνα για το τι είναι επί του παρόντος νόμιμο και πού μπορείτε να παίξετε το αγαπημένο σας παιχνίδι.

Σε αυτό το στάδιο δεν υπάρχει νόμος που να καθιστά αδίκημα το διαδικτυακό παιχνίδι. Ωστόσο, δεν υπάρχει και κανένας ειδικός νόμος που να το ρυθμίζει ή να το επιτρέπει. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για τη θέσπιση νομοθεσίας που θα ρυθμίζει τον κλάδο των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, αλλά τίποτα δεν έχει προκύψει ακόμη από αυτές τις συζητήσεις. Η φυλή Seminole ελέγχει τα επίγεια τυχερά παιχνίδια στην Πολιτεία, γεγονός που της δίνει κάποιο λόγο σε πολλές πτυχές του κόσμου των τυχερών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών. Μέχρι να υπάρξει αλλαγή στην παρούσα κατάσταση ή να γίνει διαπραγμάτευση μιας νέας συμφωνίας μεταξύ της Πολιτείας και της Φυλής, φαίνεται ότι οι διαδικτυακές θέσεις εργασίας μισθοφόρων πιλότων από τη Φλόριντα βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

Η εισαγωγή του Daily Fantasy Sports (DPS) προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στους νομοθέτες, καθώς συζητούσαν κατά πόσον εμπίπτει στην κατηγορία των "τυχερών παιχνιδιών" και συνεπώς καλύπτεται από τους υφιστάμενους νόμους περί τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα. Τελικά αποφάνθηκαν ότι όντως εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία και έτσι οι ιστότοποι DFS, όπως οι DraftKings και FanDuel, ήταν ελεύθεροι να λειτουργούν στην Sunshine State. Τώρα υπάρχει μια ακμάζουσα βιομηχανία με πολλούς καθημερινούς και εβδομαδιαίους διαγωνισμούς. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το DFS δοκιμάστε τον οδηγό μας για το Florida Daily Fantasy Sports εδώ:

**Θέλετε να ελέγξετε τον προτεινόμενο ιστότοπο DFS; Μπορείτε να παίξετε στο Draftkings αυτή τη στιγμή ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο στον ιστότοπό τους **.

Τα αθλητικά στοιχήματα δεν έχουν ακόμη συμπεριληφθεί στη νομοθετική ατζέντα, αν και η εκπρόσωπος Kristin Jacobs εισήγαγε ένα νομοσχέδιο (H 7074) στη Βουλή των Αντιπροσώπων τον Μάρτιο του 2019. Το νομοσχέδιο πρότεινε μια χερσαία λειτουργία αθλητικών στοιχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Homestead Miami Speedway. Έκτοτε δεν έχει γίνει καμία ενέργεια και χωρίς καμία επίσημη πρόταση, τα αθλητικά στοιχήματα στη Φλόριντα παραμένουν σε μεγάλο βαθμό παράνομα τόσο online όσο και offline.

Εξαιρετικές προσφορές μπόνους καζίνο για VIP παίκτες σε απευθείας σύνδεση

The Standing Rock Syndicate

Τον Φεβρουάριο του 2018 ο φορέας εκμετάλλευσης του δημοφιλούς παιχνιδιού δακτυλιδιών σφράγισης, το Zynga Poker, ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της θυγατρικής του πόκερ με πραγματικά χρήματα, Standing Rock LLC, η οποία θα προσφέρει παιχνίδια όπως blackjack και ρουλέτα. Επικεφαλής της νέας εταιρείας θα ήταν ο πρώην εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Golden Nugget, Thomas Winter.

Σχεδόν αμέσως ο επικεφαλής δικαστής της φυλής Seminole, James Allen, έγραψε στη Valve Corporation, την εταιρεία που αναπτύσσει το Steam, εκφράζοντας τις ανησυχίες του σχετικά με την προσφορά αυτόνομων τίτλων παιχνιδιών με πραγματικά χρήματα. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο The Standing Rock Syndicate και ανέφερε τους νόμους της Φλόριντα για τα τυχερά παιχνίδια, οι οποίοι, όπως ισχυρίστηκε, παραβιάζονται.

Ο δικαστής Allen ισχυρίστηκε ότι η νέα θυγατρική εταιρεία λειτουργούσε εντός της πολιτείας και απευθυνόταν σε κατοίκους της Φλόριντα. Ανέφερε τον νόμο Wire Act και τον νόμο Unlawful Internet Gambling Enforcement Act ως δύο ομοσπονδιακούς νόμους που παραβιάζονταν, καθώς και τον νόμο PASPA (Professional and Amateur Sports Protection Act). Ζήτησε να αφαιρεθούν τα παιχνίδια από τη διανομή στη Φλόριντα.

Μέχρι τον Απρίλιο του 2018 το Steam είχε συμμορφωθεί με το αίτημα και τα παιχνίδια δεν μπορούσαν πλέον να μεταφορτωθούν από το κράτος. Φαίνεται ότι η Standaring Rock LLC δεν είναι πλέον ενεργή και το Standing Rock Syndicate λειτουργεί μόνο ως κοινότητα στο Facebook.

Αυτή η κίνηση της φυλής Seminole ανέδειξε τον συνεχιζόμενο έλεγχο όλων των μορφών τυχερών παιχνιδιών στην πολιτεία και την πρόθεσή τους να προστατεύσουν αυτό το μονοπώλιο. Δείχνει επίσης πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουν κάθε πιθανή απειλή για την κυριαρχία τους και ενισχύει την ισχυρή διαπραγματευτική τους θέση κατά την επαναδιαπραγμάτευση του Συμφώνου τους με την πολιτεία.


Πότε μπορούν να αλλάξουν οι νόμοι της Φλόριντα για τα τυχερά παιχνίδια ώστε να ρυθμίζουν τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια;

Υπάρχουν τακτικές εκκλήσεις για τη θέσπιση κανονισμών που θα διέπουν τον κλάδο των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει σημειωθεί ιδιαίτερη κινητικότητα σε αυτό το μέτωπο. Όπως συζητήσαμε παραπάνω, η φυλή Seminole έχει κάτι σαν βέτο όσον αφορά τα τυχερά παιχνίδια στην πολιτεία και έχει καταστήσει σαφές ότι βλέπει τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια ως μέρος των αρμοδιοτήτων της. Οποιεσδήποτε αλλαγές στους νόμους περί τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα θα απαιτήσουν στενή διαβούλευση με τις Φυλές, εάν πρόκειται να επιτύχουν οποιεσδήποτε νέες διατάξεις.

Ένα από τα κύρια εμπόδια ήταν πάντα το ζήτημα της ρύθμισης και του ελέγχου των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών. Η ευκολία με την οποία οι παίκτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακούς χώρους καθιστά δύσκολη την παρακολούθηση των παιγνίων ανηλίκων, του ξεπλύματος χρήματος και των προβληματικών παικτών. Οποιαδήποτε νέα νομοθεσία θα πρέπει να περιλαμβάνει αυστηρές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την προστασία των παικτών πριν εξεταστεί οποιοδήποτε ρυθμιστικό πλαίσιο.

Χρονοδιάγραμμα

Η ιστορία των νόμων περί τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα είναι σχετικά σύντομη σε σύγκριση με ορισμένες άλλες πολιτείες και δεν υπήρξαν σημαντικές αντιπαραθέσεις στην πορεία. Έχουμε συνοψίσει τα βασικά ορόσημα παρακάτω:

  • Το 1931 νομιμοποιήθηκε το στοίχημα pari-mutuel και άνοιξε ο πρώτος ιππόδρομος στο Hialeah.

  • Το 1956 το Jai-alai εντάχθηκε νόμιμα στις ιπποδρομίες ως στοιχηματική επιλογή.

  • 1979 Επιτράπηκε το φιλανθρωπικό μπίνγκο και οι λοταρίες.

  • 1986 Ψηφίστηκε ο νόμος για τη ρύθμιση των ινδιάνικων τυχερών παιχνιδιών που επέτρεπε στις φυλές των ιθαγενών Αμερικανών να προσφέρουν ορισμένα είδη τυχερών παιχνιδιών.

  • 1988 Το Σύμφωνο των Σεμινόλε επέτρεψε το μπίνγκο και τους κουλοχέρηδες με "υψηλά στοιχήματα" στην ινδιάνικη επικράτεια.

  • 1994 Τα παιχνίδια πόκερ κηρύχθηκαν νόμιμα εφόσον δεν λειτουργούσαν σε κερδοσκοπική βάση.

  • 2010 Το Σύμφωνο Seminole επεκτάθηκε ώστε να συμπεριλάβει επιτραπέζια παιχνίδια όπως το Μπλάκτζακ.

  • 2013 Τα καθημερινά αθλήματα φαντασίας έγιναν νόμιμα διαθέσιμα.

  • 2018 Η φυλή Seminole περιόρισε την πρόσβαση σε ιδιωτικές ομάδες του Facebook που προσφέρουν παιχνίδια τυχερών παιχνιδιών με χαμηλό ποντάρισμα.

Δικαιώματα τυχερών παιχνιδιών στη Φλόριντα

Πρέπει να είστε 21 ετών για να παίξετε τυχερά παιχνίδια στη Φλόριντα, είτε παίζετε online είτε σε χερσαίο καζίνο. Τα περισσότερα καζίνο θα σας ζητήσουν να προσκομίσετε ταυτότητα πριν σας επιτρέψουν να παίξετε. Η προσκόμιση πλαστής ταυτότητας θεωρείται κακούργημα τρίτου βαθμού, οπότε μην μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε την ταυτότητα κάποιου άλλου ή να την παραποιήσετε μόνοι σας.

Μέχρι τον Μάιο του 2017 οι πολίτες των ΗΠΑ δεν υπόκειντο σε φορολογία για τα κέρδη που αποκόμιζαν από τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει πλέον και ο νόμος Making Online Gaming Sustainable (MOGULS) απαιτεί από όλους τους παίκτες να πληρώνουν τον ίδιο φορολογικό συντελεστή με άλλα εισοδήματα. Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένες εξαιρέσεις και τα δώρα από κοινωνικά παιχνίδια εξακολουθούν να απαλλάσσονται, όπως και τα κέρδη κάτω των 600 δολαρίων και τα κέρδη από παιχνίδια με κόστος συμμετοχής κάτω των 5 δολαρίων.

Εναλλακτικές λύσεις τυχερών παιχνιδιών στη Φλόριντα

Όπως αναφέραμε σε όλο τον παρόντα οδηγό, οι επιλογές για online τυχερά παιχνίδια στη Φλόριντα είναι προς το παρόν περιορισμένες. Η πολιτεία προσφέρει, ωστόσο, μια σειρά από συναρπαστικές εναλλακτικές λύσεις που μπορεί να σας ενθουσιάσουν. Οι ιστότοποι κληρώσεων όπως το και προσφέρουν διασκεδαστικά παιχνίδια όπου μπορείτε να κερδίσετε καλά βραβεία χωρίς να σπάσετε την τράπεζα. Και αν θέλετε να τεντώσετε τα πόδια σας και ίσως την αλήθεια, τότε δοκιμάστε την ευκαιρία σας να κερδίσετε ένα προοδευτικό τζάκποτ.

Εάν και όταν η Φλόριντα αποφασίσει να ενταχθεί στην πλειοψηφία των πολιτειών που ρυθμίζουν τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια, θα είμαστε οι πρώτοι που θα σας ενημερώσουμε. Εν τω μεταξύ, μπορείτε να επισκεφθείτε τις άλλες πολιτείες όπου τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια ρυθμίζονται πλήρως και να δοκιμάσετε μερικές από τις προσφορές. Για να σας βοηθήσουμε να αποφασίσετε ποια πολιτεία θα ήταν καλύτερο να επισκεφθείτε, δημιουργήσαμε έναν εύχρηστο οδηγό για τους νόμους και τους κανονισμούς τυχερών παιχνιδιών της Φλόριντα, ο οποίος περιλαμβάνει έναν εύχρηστο κατάλογο συνδέσμων προς τους οδηγούς μας για τις πολιτείες.


Μάθετε περισσότερα

Γενικές αναφορές

On-line πηγές

Έντυπες αναφορές

  • Const. art. VIII, § 3 (1968)
  • Fla. Const. art. X, § 25 (1968 & renew. 1972, 1978, 1986, 1992, 1998)
  • ---, art. XI, §§ 5, 6 (1968 & ανανε. 1972, 1978, 1986, 1992, 1998)
  • , 477 So.2d 756 (Fla. 1st DCA 1985)
  • , 577 So.2d 363 (Fla. 3d DCA 1991)
  • , 603 So.2d 894 (Fla. 5th DCA 1992)
  • , 642 So.2d 793 (Fla. 5th DCA 1994)
  • , 647 So.2d 78 (Fla. 4th DCA 1994)
  • , 658 So.2d 847 (Fla. 3d DCA 1995)
  • , 716 So.2d 59 (Fla. 4th DCA 1998)
  • , Crim. No. 2:95-CR-30-TAT (M.D. Fla. Sept. 25, 1997), , 1998 U.S. App. LEXIS 1282 (11th Cir. 23 Ιανουαρίου 1998).
  • , 763 So.2d 868 (Fla. 4th DCA 2000)
  • , 788 So.2d 677 (Fla. 4th DCA 2001)
  • , 816 So.2d 589 (Fla. 4th DCA 2002)
  • , 836 So.2d 363 (Fla. 4th DCA 2003)
  • , Crim. No. 3:98-CR-29-TEL (N.D. Fla. 22 Ιουλίου 1998), , 1998 U.S. App. LEXIS 2443 (11th Cir. 2 Οκτωβρίου 1998).
  • , 866 So.2d 123 (Fla. 4th DCA 2003)
  • , 871 So.2d 1201 (Fla. 4th DCA 2004)
  • , 908 So.2d 709 (Fla. 4th DCA 2005)
  • , 920 So.2d 1248 (Fla. 4th DCA 2006)
  • , 934 So.2d 1173 (Fla. 4th DCA 2006)
  • , 941 So.2d 366 (Fla. 4th DCA 2006)
  • , 949 So.2d 1056 (Fla. 4th DCA 2006)
  • , 961 So.2d 826 (Fla. 4th DCA 2007)
  • , 964 So.2d 1226 (Fla. 4th DCA 2007)
  • , 977 So.2d 1070 (Fla. 4th DCA 2007)
  • , 988 So.2d 414 (Fla. 4th DCA 2008)
  • , 1019 So.2d 777 (Fla. 4th DCA 2002), , 327 Fed.Appx. 688 (11th Cir. 2009)
  • , 1027 So.2d 766 (Fla. 4th DCA 2009)
  • , 1037 So.2d 371 (Fla. 4th DCA 2009)
  • , 1058 So.2d 1077 (Fla. 4th DCA 2003), , 358 Fed.Appx. 951 (11th Cir. 2010)
  • , 1066 So.2d 850 (Fla. 4th DCA 2010)
  • , 1080 So.2d 124 (Fla. 4th DCA 2010)
  • , 1097 So.2d 938 (Fla. 4th DCA 2010)
  • , 1112 So.2d 766 (Fla. 4th DCA 2010)
  • , 1123 So.2d 258 (Fla. 4th DCA 2011)
  • , 1137 So.2d 1078 (Fla. 4th DCA 2011)
  • , 1145 So.2d 1181 (Fla. 4th DCA 2011)
  • , 1154 So.2d 779 (Fla. 4th DCA 2011)
  • , 1166 So.2d 589 (Fla. 4th DCA 2012)
  • , 1182 So.2d 766 (Fla. 4th DCA 2012)
  • , 1197 So.2d 371 (Fla. 4th DCA 2012)
  • , 1218 So.2d 1047 (Fla. 4th DCA 2012)
  • , 1235 So.2d 1243 (Fla. 4th DCA 2012)
  • , 1253 So.2d 1267 (Fla. 4th DCA 2012)
  • , 1272 So.2d 293 (Fla. 4th DCA 2012)
  • , 1290 So.2d 744 (Fla. 4th DCA 2013)
  • , 1310 So.2d 317 (Fla. 4th DCA 2013)
  • , 1330 So.2d 288 (Fla. 4th DCA 2013)
  • , 1350 So.2d 776 (Fla. 4th DCA 2014)
  • , 1370 So.2d 371 (Fla. 4th DCA 2014)
  • , 1390 So.2d 830 (Fla. 4th DCA 2014)
  • , 1414 So.2d 1184 (Fla. 4th DCA 2014)
  • , 1433 So.2d 894 (Fla. 4th DCA 2014)
  • , 1454 So.2d 317 (Fla. 4th DCA 2014)
  • , 1475 So.2d 1268 (Fla. 4th DCA 2015)
  • , 1497 So.2d 1078 (Fla. 4th DCA 2015)
  • , 1520 So.2d 1101 (Fla. 4th DCA 2015)
  • , 1543 So.2d 1242 (Fla. 4th DCA 2016)
  • , 894 So.2d 779 (Fla. 4th DCA 2007) (απορρίφθηκε ανά )
  • , 894 So.2d 779 (Fla. 4th DCA 2007), , 555 Fed.Appx. 937 (11th Cir. 2014) (απορρίφθηκε ανά )
  • , 1559 So.2d 266 (Fla. 4th DCA 2016) (απορρίφθηκε ανά )
  • , 1577 So.2d 1248 (Fla. 4th DCA 2016) (απορρίφθηκε ανά )
  • , 1601 So.2d 243 (Fla. 4th DCA 2017) (απορρίφθηκε ανά ), 1619 So.2d 1268 (Fla. 4th DCA 2017) (απορρίφθηκε ανά )
  • , 419 U.S. 106 (1974)
  • , 425 U.S. 877 (1976)
  • , 433 U.S. 947 (1977)
  • , 452 U.S. 966 (1981)
  • , 459 U.S. 1013 (1983)
  • , 465 U.S. 1039 (1984)
  • , 469 U.S. 1124 (1985)
  • , 470 U.S. 485 (1985)
  • , 474 U.S. 1 (1985)
  • , 475 U.S. 1066 (1986)
  • , 477 U.S. 854 (1986)
  • , 483 U.S. 1251 (1987)
  • , 491 U.S. 824 (1989)
  • , 493 U.S. 1 (1990)
  • , 499 U.S. 291 (1991)
  • , 505 U.S. 575 (1992)
  • , 509 U.S. 607 (1993)
  • , 514 U.S. 791 (1995)
  • , 518 U.S. 662 (1996)
  • , 520 U.S. 472 (1997)
  • , 522 U.S. 864 (1998)
  • , 523 U.S. 706 (1998)
  • , 524 U.S. 269 (1998)
  • , 525 U.S. 566 (1999)
  • , 528 U.S. 470 (1999)
  • , 531 U.S. 24 (2000)
  • , 533 U.S. 324 (2001)
  • , 535 U.S. 363 (2002)
  • , 537 U.S. 38 (2002)
  • , 541 U.S. 1098 (2004)
  • , 543 U.S. 734 (2005)
  • , 545 U.S. 730 (2005)
  • , 546 U.S. 1134 (2006)
  • , 548 U.S. 527 (2006)
  • , 552 U.S. 342 (2008)
  • , 554 U.S. 811 (2008)
  • , 555 U.S. 897 (2009)
  • , 558 U.S. 788 (2009)
  • , 560 U.S. 937 (2010)
  • , 561 U.S. 519 (2010)
  • , 562 U.S. 127 (2011)
  • , 565 U.S. 663 (2012)
  • , 566 U.S. ___ (2012)
  • , 568 U.S. 371 (2012)
  • , 569 U.S. ___ (2013)
  • , 571 U.S. 109 S.Ct. 2488, 104 L.Ed.2d 1193 (2012) (mem.)
  • , 573 U.S. 588 (2014)
  • , 573 U.S. 1282 (2014) (mem.)
  • , 574 U.S. 1187 (2015) (mem.)
  • , 575 U.S. 1212 (2015) (mem.)
  • , 577 U.S. 1198 (2016) (mem.)
  • , 579 U.S. 1206 (2016) (mem.)
  • , 580 U.S. 1177 (2017) (mem.)
  • , 581 U.S. 1217 (2017) (mem.)
  • , 582 U.S. 1185 (2017) (mem.)
  • , 583 U.S. 1229 (2018) (mem.)
  • , 437 Mass. 771 (2002)
  • , 745 N.W.2d 846 (Iowa 2008)
  • , 776 N.W.2d 37 (Minn. 2009)
  • , 3 A.3d 668 (Pa. 2010)
  • , 765 N.W.2d 677 (S.D. 2009)
  • , 201 Iowa LUX 104 (Iowa Ct. App. 2009)
  • , 745 N.W.2d 856 (Iowa 2008)
  • , 201 Kan. 440, 247 P.3d 104 (2011)
  • , 748 N.W.2d 331 (Minn. 2008)
  • , 201 Mont. 281, 654 P.2d 34 (2002)
  • , 743 N.W.2d 334 (Neb. 2008)
  • , 747 N.W.2d 377 (Neb. 2008)
  • , 747 N.W.2d 387 (Neb. 2008)
  • , 749 N.W.2d 73 (Neb. 2008)
  • , 262 P.3d 1177 (Haw. 2011)
  • , 751 N.W.2d 37 (Neb. 2008)
  • , 752 N.W.2d 288 (Neb. 2008)
  • , 754 N.W.2d 658 (Neb. 2008)
  • , 755 N.W.2d 894 (Neb. 2009)
  • , 758 N.W.2d 779 (Neb. 2009)
  • , 760 N.W.2d 631 (Neb. 2009)
  • , 763 N.W.2d 477 (Neb. 2009)
  • , 765 N.W.2d 766 (Neb. 2009)
  • , 767 N.W.2d 37 (Neb. 2009)
  • , 769 N.W.2d 693 (Neb. 2009)
  • , 772 N.W.2d 834 (Neb. 2009)
  • , 774 N.W.2d 77 (Neb. 2009)
  • , 776 N.W.2d 383 (Neb. 2009)
  • , 778 N.W.2d 947 (Neb. 2009)
  • , 780 N.W.2d 968 (Neb. 2009)
  • , 783 N.W.2d 1029 (Neb. 2010)
  • , 786 N.W.2d 283 (Neb. 2010)
  • , 788 N.W.2d 991 (Neb. 2010)
  • , 791 N.W.2d 380 (Neb. 2010)
  • , 794 N.W.2d 105 (Neb. 2010)
  • , 797 N.W.2d 776 (Neb. 2010)
  • , 800 N.W.2d 31 (Neb. 2010)
  • , 803 N.W.2d 477 (Neb. 2010)
  • , 806 N.W.2d 383 (Neb. 2011)
  • , 808 N.W.2d 949 (Neb. 2011)
  • , 812 N.W.2d 510 (Neb. 2011)
  • , 814 N.W.2d 543 (Neb. 2011)
  • , 816 N.W.2d 775 (Neb. 2011)
  • , 818 N.W.2d 894 (Neb. 2011)
  • , 821 N.W.2d 793 (Neb. 2011)
  • , 823 N.W.2d 889 (Neb. 2011)
  • , 826 N.W.2d 847 (Neb. 2012)
  • , 828 N.W.2d 938 (Neb. 2012)
  • , 831 N.W.2d 1029 (Neb. 2012)
  • , 833 N.W.2d 883 (Neb. 2012)
  • , 836 N.W.2d 395 (Neb. 2013)
  • , 838 N.W.2d 880 (Neb. 2013)
  • , 841 N.W.2d 1072 (Neb. 2013)
  • , 844 N.W.2d 793 (Neb. 2014)
  • , 846 N.W.2d 779 (Neb. 2014)
  • , 849 N.W.2d 371 (Neb. 2015)
  • , 852 N.W.2d 77 (Neb. 2015)
  • , 854 N.W.2d 938 (Neb. 2015)
  • , 857 N.W.2d 1069 (Neb. 2016)
  • , 860 N.W.2d 883 (Neb. 2016)
  • , 862 N.W.2d 991 (Neb. 2016)
  • , 865 N.W.2d 77 (Neb. 2016)
  • , 867 N.W.2d 889 (Neb. 2017)
  • , 2018 UTAH LEGISLATURE H.B. 136 (West 2018)
  • , 831 N.E.2d 77 (Ill.App. 2005)
  • , 837 N.E.2d 833 (Ill.App. 2005)
  • , 840 N.E.2d 931 (Ill.App. 2006)
  • , 843 N.E.2d 267 (Ill.App. 2006)
  • , 846 N.E.2d 752 (Ill.App. 2006)
  • , 849 N.E.2d 377 (Ill.App. 2006)
  • , 205 Ill.Dec. 377, 853 N.E.2d 47 (Ill. 2006)
  • , 856 N.E.2d 97 (Ill.App. 2006)
  • , 860 N.E.2d 269 (Ill.App. 2006)
  • , 863 N.E.2d 779 (Ill.App. 2007)
  • , 866 N.E.2d 779 (Ill.App. 2007)
  • , 870 N.E.2d 589 (Ill.App. 2007)
  • , 873 N.E.2d 779 (Ill.App. 2007)
  • , 876 N.E.2d 894 (Ill.App. 2007)
  • , 880 N.E.2d 270 (Ill.App. 2007)
  • , 883 N.E.2d 781 (Ill.App. 2008)
  • , 886 N.E.2d 894 (Ill.App. 2008)
  • , 2008 IL 116701 (2008)
  • , 890 N.E.2d 589 (Ill. 2008)
  • , 893 N.E.2d 947 (Ill.App. 2008)
  • , 896 N.E.2d 883 (Ill.App. 2008)
  • , 900 N.E.2d 477 (Ill.App. 2009)
  • , 903 N.E.2d 776 (Ill.App. 2009)
  • , 906 N.E.2d 889 (Ill.App. 2009)
  • , 910 N.E.2d 270 (Ill.App. 2009)
  • , 2010 IL 113831 (2010)
  • , 915 N.E.2d 371 (Ill. 2010)
  • , 918 N.E.2d 883 (Ill.App. 2010)
  • , 922 N.E.2d 779 (Ill.App. 2010)
  • , 925 N.E.2d 894 (Ill.App. 2010)
  • , 928 N.E.2d 781 (Ill.App. 2010)
  • , 931